Căutare

ro

Ai nevoie de un sfat? +40 31 220 8375

(Luni–Vineri 8:00–16:30)

Termeni și condiții

Site-ul www.rockpoint.ro este operat de către Suntem Rock Point S.A., cu sediul social în Praga 5 - Radotín, Vrážská 1507, 153 00, ID nr. 267 07 233, înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga, sub numărul B 7747.

Datele noastre de contact sunt:

E-mail: eshop@rockpoint.ro

Nr. telefon: +40 31 220 8375 

I. Introducere

  1. Prezentul document stabilește Termenii si Condițiile relației noastre cu dumneavoastră atunci când faceți cumpărături în magazinul nostru online. Aceștia fac parte din contractul de cumpărare.
  2. Acești Termeni și Condiții se aplică consumatorilor. Dacă nu cumpărați în calitate de consumator, relației noastre i se aplică legislația generală.
  3. Dacă sunteți interesat de informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal, le puteți găsi pe site-ul nostru, în subsol.
  4. Rock Point S.A. își rezervă dreptul de a modifica și actualiza Termenii și Condițiile, precum și ofertele, fără o notificare sau alta formalitate prealabilă și fără precizarea motivelor, prin actualizarea paginii web. Aveți responsabilitatea de a citi în întregime Termenii si Condițiile, având în vedere că sunt aplicabili Termenii și Condițiile în vigoare la momentul utilizării site-ului, respectiv la momentul încheierii contractului.
  5. Rock Point S.A. își rezervă dreptul de a corecta eventualele omisiuni sau erori de afișare care pot surveni in urma unor greșeli de redactare sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil și fără nicio obligație din partea noastră. 
  6. Prin accesarea www.rockpoint.ro și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor și Condițiilor și vă asumați angajamentul de a-i respecta.
  7. Dacă în comunicarea noastră convenim ceva diferit față de acești Termeni și Condiții, respectivul acord va prevala

II. Contul de utilizator

  1. Puteți să vă creați propriul cont de utilizator pe site-ul nostru web, din care puteți comanda produse. Cu toate acestea, aveți posibilitatea de a cumpăra produse în calitate de utilizator neînregistrat..
  2. Vă rugăm să păstrați datele de acces pentru contul dumneavoastră Prin utilizarea site-ului și/sau plasarea unei/unor comenzi de produse aveți obligația de a ne furniza informații actuale, corecte și complete despre dumneavoastră. 
  3. Este posibil să nu puteți accesa contul de utilizator non-stop, ocazional trebuie să efectuăm lucrări de întreținere sau să reparăm sistemul. Această situație nu atrage nicio obligație de nicio natură din partea noastră. Vă cerem scuze pentru orice complicații. 
  4. Putem închide contul dumneavoastră de utilizator, dacă nu îl utilizați pe o perioada de 3 (trei) ani, dacă încălcați Termenii si Condițiile, acordul stabilit conform art. I.7, dacă aveți un comportament suspect de fraudă sau dacă încălcați alte obligații legale prin intermediul acestuia.

III. Recenzii

  1. Puteți găsi recenzii de la clienții noștri pe site-ul nostru web sau rețelele sociale.
  2. Recenziile pot fi scrise doar de clienții care au cumpărat efectiv produsul de la noi.
  3. Verificăm acest lucru prin intermediul companiei Compari (fiecărei comenzi este asociat un link unic de recenzie, puteți găsi mai multe informații aici ).
  4. Recenziile ne pot fi oferite și de clienții care au achiziționat printr-un cont de utilizator. Setările din acesta nu vă vor permite să oferiți o recenzie pentru un produs care nu a fost păstrat în istoricul de achiziții al utilizatorului.
  5. De asemenea, verificăm recenziile de la cumpărători neînregistrați, pentru care verificăm e-mailul introdus în comandă cu e-mailul listat sub recenzie.
  6. Puteți găsi alte recenzii despre noi sau despre produsele noastre pe Google, rețelele sociale. Deoarece sunt scrise de utilizatori pe platforme terțe asupra cărora nu avem nicio influență, aceste recenzii nu pot fi verificate de noi. Mulțumim pentru înțelegere.

IV. Produsele noastre

  1. Produsele comercializate prin intermediul www.rockpoint.ro sunt noi și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală si certificat de garanție, conform prevederilor legale în vigoare.
  2. Pe site-ul www.rockpoint.ro veți găsi informații despre produsul pe care l-ați selectat, inclusiv disponibilitatea, data livrării și prețul. Cu toate acestea,, putem încheia un contract de cumpărare cu dumneavoastră în alte condiții pe care le vom negocia separat.
  3. Dacă produsul de pe site-ul nostru este afișat ca despachetat, deschis, cu un defect sau cu un alt motiv similar pentru reducere, vă rugăm să rețineți că nu îl puteți returna din acest motiv. În caz contrar, reclamațiile pentru aceste produse sunt reglementate de regulile generale, pe care le puteți găsi mai jos.

V. Comanda

  1. Adăugați produsul dorit în coș. Vă vom ghida în procesul de comandă pas cu pas.
  2. In formularul de achizitie veti gasi informatii despre marfa, cantitatea si pretul, veti alege metoda de livrare, iar aceasta va arata si suma finala, care include prețul produselor și costul livrării acesteia. Pe baza acestor informații, veți crea o comandă (denumită în continuare „ Comandă ”).
  3. Înainte de a trimite Comanda, puteți verifica și modifica datele.
  4. Trimiteți comanda făcând clic pe butonul „CUMPĂRĂ LA... Lei”.
  5. Contractul de cumpărare se încheie imediat ce trimiteți Comanda și aceasta ajunge la noi în conformitate.
  6. Vom confirma primirea Comenzii dvs. prin e-mail.
  7. Dacă considerăm că Comanda dumneavoastră este neobișnuită (de exemplu, din cauza cantității, a parametrilor neobișnuiți etc.), vă putem contacta cu o solicitare de confirmare suplimentară. În acest caz, vom încheia contractul de cumpărare doar în momentul confirmării reciproce a acestei comenzi.
  8. Costurile de comunicare la distanță în legătură cu Comanda cad în sarcina dumneavoastră.
  9. Ne rezervăm dreptul de a anula Comanda sau o parte a acesteia (retragerea din contract) dacă
    1. stocul epuizat apare între actualizările stocului
    2. există o eroare evidentă în prețul mărfurilor
    3. furnizați informații de contact incorecte sau false
  10. Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe site, în orice moment, în mod discreționar, fără nicio răspundere față de dumneavoastră. În mod asemănător, ne rezervăm dreptul de a elimina sau modifica orice informație de pe site fără a fi răspunzători față de dumneavoastră. Cu toate acestea, exceptând cazurile prevăzute la art. 8, o Comandă acceptată sau pentru care s-a realizat confirmarea reciprocă nu va fi afectată de modificările sau eliminările survenite asupra produselor sau informațiilor de pe site.

 

VI. Comanda

  1. Adăugați produsul dorit în coș. Vă vom ghida în procesul de comandă pas cu pas.
  2. In formularul de achizitie veti gasi informatii despre marfa, cantitatea si pretul, veti alege metoda de livrare, iar aceasta va arata si suma finala, care include prețul produselor și costul livrării acesteia. Pe baza acestor informații, veți crea o comandă (denumită în continuare „ Comandă ”).
  3. Înainte de a trimite Comanda, puteți verifica și modifica datele.
  4. Trimiteți comanda făcând clic pe butonul „CUMPĂRĂ LA... Lei”.
  5. Contractul de cumpărare se încheie imediat ce trimiteți Comanda și aceasta ajunge la noi în conformitate.
  6. Vom confirma primirea Comenzii dvs. prin e-mail.
  7. Dacă considerăm că Comanda dumneavoastră este neobișnuită (de exemplu, din cauza cantității, a parametrilor neobișnuiți etc.), vă putem contacta cu o solicitare de confirmare suplimentară. În acest caz, vom încheia contractul de cumpărare doar în momentul confirmării reciproce a acestei comenzi.
  8. Ne rezervăm dreptul de a anula Comanda sau o parte a acesteia (retragerea din contract) dacă
    1. stocul epuizat apare între actualizările stocului
    2. există o modificare semnificativă a prețului la furnizorul mărfurilor și nu acceptați modificarea prețului
    3. există o eroare evidentă în prețul mărfurilor
    4. furnizați informații de contact incorecte sau false
  9. Costurile de comunicare la distanță în legătură cu Comanda le plătiți singuri. Dar aceste costuri nu sunt diferite de tarifele obișnuite.

VII. Livrare

Livrăm produse numai pe teritoriul României, cu excepția cazului în care am convenit altfel, in mod individual.
Vom livra produsele la adresa stabilită de dumneavoastră, prin intermediul unei firme de curierat.
Livrarea produselor se va realiza în termen de 5 – 7 zile lucrătoare? de la data confirmării acceptării Comenzii. Vă informăm că pe perioada unor evenimente speciale (reduceri, sărbători legale etc.) pot apărea întârzieri în prelucrarea și livrarea Comenzilor, fără însă ca întârzierile să depășească 30 de zile calendaristice. Vă rugăm să rețineți că, datorită programului firmelor de curierat, nu se fac livrări în weekend.

VIII. Preț și modalitatea de plată

  1. Prețurile produselor sunt afișate pe site și includ TVA, costurile de livrare nefiind incluse. 
  2. Dacă din eroare un preț este în mod evident incorect afișat, nu suntem obligați să menținem acel preț si nu se încheie niciun contract între noi.
  3. Puteți plăti prețul de achiziție și costurile de livrare:
    1. prin plata online cu cardul
    2. prin virament bancar
    3. în numerar, la livrare, sistem ramburs
  4. Dacă plătiți ramburs la livrare, prețul total se plătește la primirea produsului/produselor.
  5. Vă vom emite o factură fiscală pentru fiecare plată. Vă vom trimite factura fiscală atât în format electronic la adresa de e-mail specificată cât și în format fizic în momentul livrării produselor.
  6. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile practicate pentru produsele disponibile pe site, în orice moment. Cu toate acestea, exceptând cazul reglementat la art. 2, nicio modificare nu va afecta o comandă a dumneavoastră pentru care ați primit acceptarea Comenzii sau pentru care s-a realizat confirmarea reciproca a Comenzii în condițiile art. V.7.
  7. Reducerile posibile nu pot fi cumulate.

VIII. Returnarea produselor (retragerea din contract)

  1. Dacă achiziționați de la noi în calitate de consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a avea obligația de a menționa motivul pentru care doriți returul. Vă rugăm să aveți în vedere regulile prevăzute mai jos.
  2. Nu aveți dreptul de retragere din contract când acesta are ca obiect anumite tipuri de produse - lucru ce se datorează naturii acestora. Mai exact, este un bun care:
    •    este perisabil sau are o perioadă de valabilitate scurtă,
    •    conține o înregistrare audio sau video ori un program informatic, este într-un pachet sigilat și l-ați scos din acesta,
    •    a fost amestecat în mod ireversibil cu alte elemente, după livrare,
    •    a fost confecționat după specificațiile dumneavoastră sau personalizat la solicitările dumneavoastră,
    •    a fost livrat în ambalaj sigilat și, din motive de protecție a sănătății sau din motive de  igienă, nu poate fi returnat după ce ați desigilat ambalajul.
  3. Perioada de retragere va expira după 14 zile calendaristice socotite din ziua în care fie dumneavoastră., fie o persoană indicatăde dumneavoastră. (alta decât transportatorul) intră în posesia fizică a produselor. În cazul în care am livrat produsele în mai multe colete, acest termen începe să se aplice de la data livrării ultimului colet sau a ultimului articol dintr-o comandă. Dacă am convenit să livrăm produsele periodic, pe o perioadă de timp determinată,  termenul de 14 zile începe să curgă din ziua în care dumneavoastră sau o altă persoană indicată de dumneavoastră (alta decât transportatorul) a intrat in posesia fizică a primului produs.
  4. Vă rugăm ca în măsura în care produsele vin cu o mostră, să testați dacă produsul vi se potrivește pe această mostră.
  5. În termenul de 14 zile puteți să vă retrageți din contract în tot, returnând astfel toate produsele, sau doar în parte, returnând în acest caz doar o parte a produselor.
  6. Puteți utiliza formularul de retragere de la sfârșitul termenilor și condițiilor, dar nu este obligatoriu. Vă rugăm să ne furnizați numărul Comenzii și data achiziției.
  7. Vă vom rambursa contravaloarea produselor  (excluzând costurilor de livrare) în același mod în care am primit plata de la dumneavoastră, cu excepția cazului în care alegeți o altă metodă. Nu veți suporta niciun comision ca rezultat al acestei rambursări.
  8. Vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră (exceptând costurile de livrare), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat de decizia de retragere din contract. Cu toate acestea, putem amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul contractului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea dumneavoastră conform căreia ati trimis produsele înapoi către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
  9. Vă rugăm să returnați produsele  în cel mai scurt timp și în orice caz,  în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat retragerea din contract, la:
    Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco, adresa: Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor, cod poștal 410431, România. În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la modalitatea de returnare a produselor puteți să ne sunați la +40749830094, 
    Termenul este respectat dacă produsele ne sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  10. Returnați produsele complete, acestea nu trebuie să fie modificate, uzate sau deteriorate, trebuie să aibă toate etichetele atașate și să fie însoțite de factura fiscală sau bonul fiscal. Avem dreptul să evaluăm dacă produsele returnate sunt nedeteriorate, intacte și dacă le-ați diminuat valoarea ca rezultat al manipularii acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționării produselor.. În cazul în care ați modificat, deteriorat sau uzat produsele prin manipulare necorespunzătoare sau testare inadecvată, putem solicita o compensație pentru diminuarea valorii produselorpe care o aplicăm la valoarea rambursării sau putem refuza produsele în cazul în care diminuarea valorii este semnificativă.
  11. Dumneavoastră suportați costurile de returnare a produselor. Puteți returna produsele prin orice firmă de curierat. Nu se acceptă retururi trimise prin poștă. Va rugăm să ambalați produsele în condiții cât mai apropiate de cele în care le-ați primit.
  12. În cazul în care vă retrageți dintr-un contract în care v-am trimis un cadou, vă rugăm să ne returnați cadoul împreună cu produsele, cu excepția cazului în care convenim altfel. Din nou, avem dreptul de a compensa eventualele daune cu suma returnată.

IX. Cum se reclamă defectele

  1. Suntem răspunzători ca produsele să nu prezinte defecte la livrare. Acest lucru înseamnă că, în momentul primirii, produsul, în special:
    1. corespunde comenzii dumneavoastră (este produsul solicitat în cantitatea, calitatea, funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea sau are alte caracteristici prevăzute în contract
    2. are accesoriile, ambalajul sau instrucțiunile de utilizare prevăzute în contract;
    3. se potrivește scopului special solicitat, pe care l-ați adus la cunoștința noastră cel târziu în momentul încheierii contractului și pe care noi l-am acceptat;
    4. este furnizat cu actualizări conform contractului, dacă este cazul;
    5. este adecvat scopului pentru care este utilizat de obicei un bun de acest fel, ținând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu și specifice sectorului;
    6. este adecvat scopului pentru care este utilizat de obicei un bun de acest fel, ținând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu și specifice sectorului;
    7. dacă este cazul, este livrat cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau alte instrucțiuni pe care le puteți să le primiți în mod rezonabil;
    8. respectă  cantitatea și deține calitățile și alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și securitate, care sunt normale pentru bunurile de același tip și la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor și ținând seama de reclamele noastre și alte materiale de la noi sau de la partenerii noștri de afaceri.
  2. Dacă v-am informat în mod explicit înainte de cumpărare că o anumită caracteristică a produsului este diferită și ați fost de acord cu acest lucru la momentul încheierii contractului, produsele nu pot fi reclamate pentru această caracteristică. De asemenea, nu este posibil să reclamați produsul pentru defecte pentru care a fost redus și v-am informat în prealabil despre acest motiv pentru reducere.
  3. Dacă defectul devine evident in termen de 1 an de la primire, se prezumă că produsul era defect la momentul livrării, cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura produsului sau cu natura defectului. Acest termen nu curge pentru perioada în care nu puteți utiliza produsul, în cazul unei reclamații legitime.
  4. Puteți reclama produsul dacă defectul a devenit evident în termen de 2 ani de la primirea acestuia. Acest termen nu curge pentru perioada în care nu puteți utiliza produsul, în cazul unei reclamații justificate.
  5. Vă rugăm să rețineți că nu aveți niciun drept în legătură cu garanțiile în cazul în care dumneavoastră ati cauzat defectarea produselor.

Cum se efectuează reclamația

  1. Puteți reclama produsele în orice mod. Sunați-ne la nr. de telefon +40 31 220 8375 sau trimiteți-ne un e-mail la e-shop@rockpoint.ro.
  2. Vă rugăm să ne comunicați:
    1. datele dumneavoastră de contact, la care vă vom informa odată ce reclamația a fost procesată
    2. cum se manifestă defectul și când l-ați descoperit
    3. modul în care doriți să fie soluționată reclamația
    4. orice dovadă de cumpărare
  3. Vă rugăm să ne trimiteți produsele defecte la:
  4. Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco, adresa: Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor, cod poștal 410431, România.
  5. Uneori poate fi suficient să ne trimiteți o fotografie - vă informăm.
  6. Ambalați produsele în mod corespunzător înaintea livrării pentru a preveni deteriorarea acestora. Vă rugăm să înțelegeți că, pentru majoritatea reclamațiilor (și evaluarea acestora), va trebui să trimiteți produsele complete - din nou, este ideal să ne contactați în prealabil pentru a vedea dacă acesta este cazul dumneavoastră.
  7. Atunci când depuneți o reclamație, vă vom trimite o confirmare electronică în scris a respectivei reclamații și, ulterior, și a soluționării acesteia.

Ce puteți cere

  1. În cazul constatării unui defect aveți dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a produsului (respectiv, înlocuire sau reparație), de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului, luând în considerare reglementările de mai jos.
  2. În cazul în care reparația sau înlocuirea este imposibilă (de exemplu, produsele nu mai sunt la vânzare) sau este excesiv de costisitoare , putem refuza alegerea dumneavoastră.
  3. Aveți dreptul de a obține fie o reducere proporțională a prețului fie încetarea contractului în cazurile în care:
    1. am refuzat să remediem defectul, sau după caz, nu am finalizat reparația sau înlocuirea  în termenul stabilit de reglementările legale
    2. v-am informat că nu vom repara produsele într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru dumneavoastră ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului;
    3. se constată defectul, în pofida eforturilor noastre de a-l remedia;
    4. defectul este substanțial încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului.

Nu este posibil să încetați contractul (și, prin urmare, aveți dreptul la o reducere) dacă defectul este nesemnificativ/minor.

Vă informăm că beneficiați de înlocuirea produselor în cazul în care defectul este constatat la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Cum gestionăm reclamația

  1. Vom soluționa reclamația fără costuri și fără întârziere, în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și ați pus produsele la dispoziția noastră (în caz de reparație sau înlocuire), cu excepția situației în care convenim altfel. În caz contrar, vă puteți retrage din contract sau puteți solicita o reducere a prețului proporțională cu diminuarea valorii produselor primite în comparație cu valoarea pe care produsele ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
  2. Vă vom informa cu privire la soluționarea cererii de reclamație folosind datele de contact pe care le-ați completat atunci când ați depus reclamația. În cazul în care nu v-ați retras din contract și nu luați înapoi produsul reparat sau înlocuit, vă putem percepe costurile rezonabile implicate de depozitarea acestuia.

X. Concluzii

  1. Vom soluționa reclamația fără costuri și fără întârziere, în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și ați pus produsele la dispoziția noastră (în caz de reparație sau înlocuire), cu excepția situației în care convenim altfel. În caz contrar, vă puteți retrage din contract sau puteți solicita o reducere a prețului proporțională cu diminuarea valorii produselor primite în comparație cu valoarea pe care produsele ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
  2. Vă vom informa cu privire la soluționarea cererii de reclamație folosind datele de contact pe care le-ați completat atunci când ați depus reclamația. În cazul în care nu v-ați retras din contract și nu luați înapoi produsul reparat sau înlocuit, vă putem percepe costurile rezonabile implicate de depozitarea acestuia.
  3. X. Concluzii
  4. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat la livrare, după efectuarea plății. 
  5. Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru nicio nerespectare sau întârziere în îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile sale, în situația în care o astfel de neîndeplinire este cauzată de apariția unui eveniment de forță majoră, astfel cum este definit de lege. Dacă evenimentul de forță majoră nu încetează în termen de 30 de zile calendaristice de la producere, oricare parte are dreptul să-i notifice celeilalte părți încetarea contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde daune-interese.
  6. Încheierea contractului se face în limba română. Termenii și condițiile, utilizarea site-ului precum și încheierea contractelor sunt guvernate de legislația din România.
  7. Soluționarea oricărui diferend apărut între dumneavoastră și noi se va realiza pe cale amiabilă. Soluționarea pe cale amiabilă este inițiată exclusiv la cererea dumneavoastră, în cazul în care diferendul nu a fost soluționat direct de către noi. Fără caracter obligatoriu, puteți iniția o tranzacție extrajudiciară online prin intermediul platformei ODR, disponibilă la adresa ec.europa.eu/consumers/odr/. În cazul în care diferendul nu se va soluționa pe cale amiabilă, atunci va fi dedus judecății instanțelor române sau/și vă puteți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (Bulevardul Aviatorilor, nr. 72, Sector 1, București, website: https//anpc.ro). 
  8. Toate drepturile asupra site-ului nostru web, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafice, mărci comerciale, logouri, produse și alte conținuturi și elemente ne aparțin. Interzicem copierea, modificarea, ștergerea, adăugarea, publicarea, transmiterea sau folosirea lor în alt, fără acordul prealabil, expres furnizat de noi. Cu titlu de excepție, puteți copia și/sau utiliza conținut numai în legătură cu contractul și atunci în scopuri personale sau non-comerciale.
  9. Dacă oricare clauză a Termenilor si Condițiilor este sau devine nulă sau ineficientă, respectiva clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze care vor continua să-și producă efectele.
  10. Orice altă problemă în legătură cu produsele comercializate pe site-ul www.rockpoint.ro, netratată de niciun articol ai Termenilor și Condițiilor va fi  notificată în scris la e-shop@rockpoint.ro și va fi soluționată pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării scrise.

În Praga, ziua 27. 2. 2024

Compararea produselor inchide

Produsul a fost adăugat la lista de comparație.

Club de loialitate

Obține o reducere de până la 15% și o serie de alte beneficii

Reduceri la cumpărături de până la 15%

Ai la dispoziție până la 14 zile pentru a returna produsele

Reduceri la serviciile noastre de până la 30%

Cookies

Folosim cookie-uri pentru a asigura buna funcționare a magazinului tău online preferat, pentru a personaliza conținutul paginilor în funcție de nevoile tale, în scopuri statistice și de marketing și pentru personalizarea reclamelor de la Google și alte companii. Făcând clic pe butonul „Acceptă tot”, ne dai consimțământul pentru a le colecta și procesa, iar noi îți vom oferi cea mai bună experiență de cumpărături.

Setarea modulelor cookie

Aici puteți personaliza cookie-uri conform propriilor dvs. preferințe și ulterior puteți seta mai detaliat sau dezactiva în subsolul site-ului.

Cookie-urile tehnice sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului web și a tuturor funcțiilor pe care le oferă.

Personalizăm în funcție de bunurile pe care le vizualizați. Ajustăm apoi conținutul afișat în funcție de ceea ce vă interesează.

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm performanța site-ului nostru web și cu ajutorul datelor obținute putem îmbunătăți experiența de cumpărături pentru clienții noștri.

Aceste module cookie sunt utilizate de rețelele de publicitate și sociale, inclusiv de Google, pentru a transmite date personale și pentru a personaliza anunțurile, astfel încât acestea să fie mai relevante pentru dumneavoastră.